Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
7040701704   Com es treballa el càlcul a l'aula (II)
2019-2020   Conferència. Educació Primària
  
   5/11/2019 - 5/11/2019 (2 hores) de 17:30h a 19:30h
   CRP del Baix Penedès
   Av. de les Escoles, 21 (El Vendrell) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Penedès
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019
  
Descripció i   Metodologia:   Arran de l'èxit aconseguit amb la xerrada d'aquesta mateixa temàtica celebrada al Vendrell en el marc del PFZ 2018-2019, amb la mateixa ponent, per al curs 2019-2020 es proposa una SEGONA PART per donar resposta a la demanda d'ampliació de continguts que s'ha detectat en el buidat de les valoracions corresponents.
Aquest curs 2019-2020 comença de ple al Baix Penedès la formació araMat. Amb aquesta xerrada es pretén reforçar i aprofitar al màxim aquesta acció formativa.
Xerrada pensada per reflexionar sobre el paper del càlcul i com es treballa a l'aula.
  
Objectius   - Reflexionar sobre el paper del càlcul.
- Exposar diferents formes de treballar el càlcul a educació primària.
  
Continguts   - Quin paper té el càlcul en el currículum escolar?
- Com es treballa el càlcul a educació primària.
  
Observacions   - Per a mestres de PRIMÀRIA.
- PER MOTIUS D'AFORAMENT CAL FER INSCRIPCIÓ PRÈVIA.
- En finalitzar l'activitat es demanarà un qüestionari de valoració per poder-ne treure conclusions.
  
Formador/a   Laura Morera Úbeda
  
Avaluació   Satisfacció de les persones amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.
  
Certificació   Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
  
Persones  destinatàries   Mestres d'Educació PRIMÀRIA. Es donarà prioritat als/les mestres que treballen als centres educatius del Baix Penedès.
  
E-mail   crp-baixpenedes@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   05/11/2019   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent